Ny Start!

Jaha då ska man försöka att börja att blogga igen. Känns rätt skönt att få skriva av sig någonstans.
I lördags så fyllde min älskade son 1ÅR! Och det har gått sååå fort,känns som det var en vecka sen vi kom hem från förlossningen! Han växer och växer,men tack alla som kom och gratulera han och tack för alla presenter.  Efter att allt folk åkt hem så beställde vi hem pizza och bara slappa med goda vänner. (Love you Anna!) Men det dröjde inte länge fråns alla körde hem och vi kasta oss i sängen och somna bums. Söndagen var bara en ren slappe dag och det var så skönt.
Idag har Elias haft lite feber hela dagen så jag har nästan bara suttit och myst med honom. Men jag passa på när han sov att städa uterummet. Det blev fint men där är mycket som ska kasta. Nu tänkte jag att jag ska gå och försöka sova,tur att man är ledig i morgon också.=)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0