Min Älskade Mormor!

Du och jag har stått varann så nära i hela mitt liv! Du finns alltid där brevid mej om jag varit ledsen eller glad. Du får mig alltid till att skratta och jag får alltid dig till och skratta. Du säger till mej att det är tur jag har dej som får mej till att skratta så här mycket. Du har ALLTID trott på mej och vetat att det ska gå bra för mej. MEn nu lilla mormor har du blevit sjuk och du kanske inte klarar dej men du ska veta att jag finns vid din sida hela tiden och jag hälsar på dej varje dag och ser så du har det bra. Du kommer att klara detta, vill så gärna sitta hos dej och skratta och sjunga för dej igen. För det är ju det du älskar när jag sjunger för dej! Fick hålla din hand idag och känna hur du kramade åt min hand, när du kramade min hand så värmde det i hela mej. Jag älskar dej så himla mycket jag har ingen bättre mormor eller ingen bättre vän än dej för du är min BÄSTA vän!

ÄLSKAR DEJ! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gråter när jag läser det. Jag som ska vara stark och stötta er. Gråter när jag ser Jocce gråta och hur ont det gör i honom. För sånt här händer ju inte någon man själv känner(tror man iaf).

Kramar Bina

2009-09-03 @ 17:44:42
Postat av: Margret Lindell

jag saknar min mor och hon finns i mina tankar varje dag .jag tänder ett ljus varje fredag och varanan måndag. kram margret

2010-10-05 @ 18:46:43
Postat av: Margret lindell

jag saknar henne jätte mycket varje dag och jag ska dit den 23,12 och tända ett ljus till min älskade mamma . jag är hos min mor varje vecka . jag tycker inget är kul för tycker för du inte finns här mer. kram maggan

2010-12-19 @ 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0