Sorg....

Ja som ni alla vet så gick min älskade mormor bort 090909 i all hast! Det gick för fort och jag hann inte med alls tyckte jag.

 Vi kom dit på onsdagen för att dom skulle väcka upp dej så vi kunde få prata med dej men då kom det ett sorgsett beslut att du hade blivit sämre och att du aldrig kunde vakna till liv igen och prata med mej. Du gick bort den dagen,jag höll dej hårt i handen och sa att jag älskade dej och sen bört ihop! Jag vet att du int5e vill att jag skulle bli ledsen men så är det när man mister dom man älskar som mest! Jag saknar dej sååå mycket och jag tänker på dej varje dag. Tänder ett ljus för dej varje kväll och i bland till och med så sjunger jag: Du vet väl om att du e värdefull! Jag kommer att ta hand om morfar och se till att han har det bra och inte är själv. Kommer finnas där för han som jag fanns där för dej. ÄLSKAR DEJ MORMOR!


@--}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0