Glad Påsk!!

NU har jag och Elias varit ute och planterat blommor och han var jätte duktig på att plasera ut alla blommor. Hehe Jaha då var det påsk och sånt.. Är ju bara massa godis ätande... =)
I helgen så har vi fullt upp.. På lördag har vi bjödit hem en kompis på middag och vi hade tänkt grilla grillspett. GOTT ska det bli. Sen på söndag kommer förhoppningsvis Söta Anna och Jimmy till oss och då blir det massa mys hela dagen.
Idag var vi bjödna hem på middag hos svärmor/svärfar och det var sååå gott för där blev det grillad kotklett=).
Elias fick ett jätte stort påskägg med två dvd filmer ett par jätte tuffa skor och så lite godis, han blev jätte glad. Han sitter just nu och tittar på en av filmerna. Sen fick jag en jätte fin påsk blomma och godis, andy fick en tröja och godis!! Dom är för snälla. =)
Imorgon ska man jobba kanske försöka köra hem till morfar och försöka sätta upp lampor i hans fönster.

MEN GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!!!

BLOMMAN JAG FICK



LITE AV DET VI PLANTERADE


JAG OCH MIN UNDERBARA ELIAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0