Tankar...

I dag är den dagen som mina tankar bara är hos dej mormor!
Idag kl 18.10 var det sju månader sen du lämna oss och det gör fortfarnade så fruktansvärt ONT!
Var gång som jag kör hen till morfar så känns det fortfarande som du finns där i huset och kommer snart och ger mej en jätte stor kram som du brukar. Men när jag inser efter ett tag att du inte kommer gör det så jävla ont!
Jag frågar mej själv varför just dej men finner inga svar!

Jag försöker hjälpa till att ta hand om morfar som jag lovat dej men det är så svårt... Du vet ju hur han är envis är ju bara det första ordet! Men jag har lovat dej att ta hand om han och då ska jag hålla det!

Låten som du älskade när jag sjöng den för dej... NU sjunger jag den för dej och menar varje ord!!
Du försvann som en vind tårar föll från min kind kvar fanns ingenting utom din vind, allt du lämnade kvar var en tomhet så stor och helt total!!

Du är min ängel och jag saknar dej otroligt mycket!!!
ÄLSKAR DEJ!!






Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fint du skriver gumman. Jag var helt i upplösningstillstånd av att läsa det. Gråter av stor sorg och saknad. Vet att hon finns uppe bland ÄNGLARNA och vakar över sin DOCKELISA

Kram

2010-04-09 @ 21:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0