Hej hopp!

Idag har jag inte gjort så jätte mycket bara varit hemma hos min morfar en runda och städat lite. Han behöver all hjälp som han kan få nu! Och då ställer jag ju klart upp!
Annars har jag bara tagit det lungt och gått och små städat hemma.
Tittat på Elias favorit film ( Madagaskar 2) Han bara älskar den, han kan se den 5ggr om dagen om han så får. Och så går han och sjunger I LIKE TO MOVE IT MOVE IT!!! Haha=)
Imorgon så återgår jag till jobbet,måste jobba nu kan ju inte vara hemme hur länge som hellst. Elias är inte riktigt bra innu men bättre ialla fall! Jo jag har varit hos mormors grav idag och tänt ljus och borstat bort all snö från hennes sten! Hon har det jätte fint.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0