Sorry det var ett tag sen...

Ja som jag sa sorry det var ett tag sen som jag skrev här men det har hänt så mycket och man orkar bara inte sitta och skriva här då.
Jag var på Lotta och magnus bröllop i lördags och det var sago bröllop! Jätte fint var det. Jag var tärna till Lotta och hon hade en till tärna som också heter Jessica. Elias var också med i kyrkan, han gick först av alla och såg ut som en prins! Det var jätte fint som sagt och tror dom själva blev nöja med det!

Annars nu för tiden så gör jag inte så mycket jag är hemma och jobbar när jag väl får tider. Söker mycket jobb också så hoppas man får napp snart!!
Nu ska jag fortsätta här med tvätten sen mysa med Elias som fortfarande mår lite dåligt.

Puss & Kram ses på stan!!







Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken underbar dag vi hade! Och kul var det att få chansen att prata lite mer med dig och få dela allt med dig. Nerverna satt utanpå ett tag för oss allihopa tror jag men det gick ju jättebra :)



Kram

2010-02-23 @ 18:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0