Lungn Söndag...

Idag har jag inte gjort något alls mer än bara små pillat lite överallt annars har jag barar tagit det lungt och tittat film med Elias.
Nu är man klar med motivet på Elias kalas. Det blir Shrek kalas!! Hehe eller som han säger "Gröna Farbrorn". Hans tårta kommer det vara Shrek på och vi kommer ha gröna dukningar!! Det blir säkert bra! Elias favorit.
Min lille bror Jesper har varit här sen i fredags och han tycker om när han får komma hit. Han vill inte åka härifrån säger han. Hehe han go han. I Lördags så grilla vi! =) Haha ja vi blev sugna på det så det vara bara ut och göra iordning grillen. Det var gott!! Men inte gott för min kära tand=( Men men.
Nu ska jag sätta mej och titta klart på Madagascar 2 Sen blir det Gröna Farbrorn!!
Trevlig söndag kväll!
KRAM!!




                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0