NU var det ett tag sen igen.

Hehe ja jag har inte varit så mycket vid datan nu på någon vecka, bara varit inne lite snabbt.
Annars är allt bra här förutom att Elias är lite dålig, konstig i magen. Men det går nog över.
För ett tag sen(Valborg) var vi bjödna hem till Söta Anna och Jimmy på middag och mys. Eller vi fira Jimmys födelsedag i efterskott. Efter middagen gick vi ner i stan och gick på tivoli och passa på att vara barn på nytt och åkte lite karuseller. =) Det var jätte roligt! Och Elias och jag passa på att åka pariserhjulet =).
Har varit mycket uppe hos mormor och satt blommor och pratat lite. <3
Elias har haft sin kompis (Min lillebror Hampus) på övernattning här en dag och han har lekt så himla mycket.
Jesper har också varit här mycket. Så det har varit fullt hus här.

Nu ska jag titta lite tv och bara mysa!

Här kommer lite mer bilder.....


Hampus och Elias




Här åker vi pariserhjulet




Helsingborg by night







Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahah, naaw vad söt han är!

2010-08-15 @ 13:36:50
URL: http://hannaiettnotskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0